O1 – Dezvoltarea competențelor la disciplinele de examen în vederea creșterii șanselor de promovare a examenului de bacalaureat și a progresului școlar pentru 85 de elevi implicați în proiect prin activități remediale.
O2 – Formarea deprinderilor de a învăța să învețe a 70 de elevi implicați în proiect prin utilizarea de mijloace și materiale de învățare digitală.
O3 – Dezvoltarea de abilități de viață la 70 de elevi prin activități de dezvoltare personală, în vederea creșterii stimei de sine și a încrederii în propriile forțe pentru a atinge scopul final, acela de a promova examenul de bacalaureat.
Anul 1 (2018 – 2019): 20 elevi (10 elevi din clasa din clasa a XI-a, 10 elevi din clasa a XII-a)
Anul 2 (2019 – 2020): 50 elevi (10 elevi din clasa a - IX–a, 10 elevi din clasa a X–a, 15 elevi din clasa a XI-a, 15 elevi din clasa a XII-a)
Anul 3 (2020 – 2021): 30 elevi (10 elevi din clasa a X–a, anul 2, 10 elevi din clasa a XI–a, anul 2, 10 elevi din clasa a XII–a, anul 2)
Anul 4 (2021 – 2022): 30 elevi (15 elevi din clasa a XI-a, 10 din anul 3 +5 noi, 15 elevi din clasa a XII-a, 10 din anul 3 +5 noi)
Indirecți: Toate cadrele didactice ale liceului, cei peste 800 de elevi ai liceului care vor beneficia de rezultatele proiectului prin diseminarea activităților, părinții elevilor implicați direct și indirect în proiect, unitatea școlară prin dotări și comunitatea locală prin diseminare.
Creșterea calității educației oferite de liceu prin fundamentarea actului educațional pe baza nevoilor de dezvoltare personală a elevilor în vederea finalizării cu succes a ciclului liceal și a integrării economice și sociale a acestora.
1. Consilierea și orientarea vocațională prin identificarea intereselor și aptitudinilor elevilor;
2. Consilierea psihologică pentru stimularea motivației pentru învățare;
3. Pregătire remedială pentru examenul de bacalaureat la disciplinele la care urmează să susțină probele scrise;
4. Dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor prin pregătirea acestora în vederea obținerii calificativului ”experimentat” obținând atestatul ECDL;
5. Asigurarea unor mese calde pe perioada activităților.
1. Semestrial vizite și excursii de documentare pentru orientare în carieră în vederea creșterii interesului pentru studiu, deschiderea orizontului către o viață culturală și socială mai bună, pentru orientare profesională;
2. Anual Tabără de educație nonformală și Școală de vară, în vederea creșterii nivelului de cunoștințe generale, stimularea motivației de învățare în echipă.
Dotarea sălii de clasă numită ROSE ca laborator performant de informatică cu mobilier adecvat, 25 de calculatoare, tablă interactivă, imprimantă multifuncțională cu scopul de crea un ambient prietenos, util și atractiv pentru elevii implicați în proiect, aceștia lucrând efectiv cu echipamentele sau beneficiind de facilitățile lor.